Logo IB3N
X

Es posa en marxa a Menorca un equip especialitzat en trastorns mentals greus

Hi ha diagnosticades 179 persones, 40 de les quals poden beneficiar-se del nou servei impulsat pel Govern

12/03/2019

Es posa en marxa a Menorca un equip especialitzat en trastorns mentals greus

Imatge d'arxiu.

162

Les persones que pateixen un trastorn mental greu de Menorca disposen ara d’un servei sanitari per al seu tractament i seguiment. Es tracta d’un grup de professionals format per un psiquiatra, un treballadors social, un infermer i un terapeuta ocupació; un equip que rep el nom d’assertiu comunitari (ESSAC) i que treballa l’entorn social del pacient. La consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha explicat que a l’illa hi ha 179 persones diagnosticades, 40 de les quals es poden beneficiar d’aquest nous servei.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella