Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Unes jornades a l'Escola d'Art mostren als alumnes possibles sortides professionals de la mà de dissenyadors, escultors o experts de la fundició en bronze
És possible viure de l’art? Té sortides professionals? Aquests dies, els alumnes de l’Escola d’Art d’Eivissa han pogut comprovar que sí que es pot, de la mà de professionals de la joieria, escultors, dissenyadors i experts de la fosa en bronze.
Adrián Nagel és dissenyador. El 2014, després de crear molts mobles, va fabricar les seves primeres ulleres de fusta, que ha venut també a altres països. És un dels artistes que aquests dies ha fet xerrades i tallers pràctics a l’escola per demostrar als alumnes que l’art sí que té sortides professionals.
Els germans Moreno, que tenen una empresa d’escultura i orfebreria a Granada, asseguren que els alumnes han de tenir la ment oberta i obrir-se al mercat. Per exemple, ells treballen molt també per al Marroc.
Unes experiències que ajuden els alumnes a veure més clar el seu futur professional.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució