Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Unes jornades a l'Escola d'Art mostren als alumnes possibles sortides professionals de la mà de dissenyadors, escultors o experts de la fundició en bronze
És possible viure de l’art? Té sortides professionals? Aquests dies, els alumnes de l’Escola d’Art d’Eivissa han pogut comprovar que sí que es pot, de la mà de professionals de la joieria, escultors, dissenyadors i experts de la fosa en bronze.
Adrián Nagel és dissenyador. El 2014, després de crear molts mobles, va fabricar les seves primeres ulleres de fusta, que ha venut també a altres països. És un dels artistes que aquests dies ha fet xerrades i tallers pràctics a l’escola per demostrar als alumnes que l’art sí que té sortides professionals.
Els germans Moreno, que tenen una empresa d’escultura i orfebreria a Granada, asseguren que els alumnes han de tenir la ment oberta i obrir-se al mercat. Per exemple, ells treballen molt també per al Marroc.
Unes experiències que ajuden els alumnes a veure més clar el seu futur professional.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària