Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Els DNI que caduquin queden prorrogats fins al 13 de març de 2021
Imatge de diversos DNI. / EFE
14El govern espanyol ha acordat avui dimarts prorrogar un any la vigència dels Documents Nacional d’Identitat (DNI) que caduquin a partir de la declaració de l’estat d’alarma decretat per la pandèmia del coronavirus, el passat dissabte 14 de març.
Així ho ha decidit el Consell de Ministres, que recorda que aquesta mesura ve recollida en el reial decret llei de mesures urgents extraordinàries per a fer front a l’impacte econòmic i social del COVID-19 i que avui ha estat aprovat per l’Executiu de Pedro Sánchez.
D’aquesta manera, els DNI que caduquin a partir d’aquesta data queden prorrogats fins al 13 de març de 2021.
Aquesta pròrroga, segons figura en el decret, permetrà que puguin renovar-se, conforme al procediment actual, els certificats reconeguts incorporats al DNI en igual període.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades