Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Mossèn Miquel Clar va recopilar les cançons entre els anys 1880 i 1922
“Aür! Versos de l’antigor” és un recull de 640 cançons populars mallorquines que mossèn Miquel Clar i Vila (1865-1931) va recopilar entre els anys 1880 i 1922. La publicació d’aquest llibre es fruit de gran nombre de manuscrists que l’investigador Sebastià Adrover va trobar a la casa pairal de mossèn Clar, a els Llombards, a Santanyí.
Juntament amb el filòleg Cosme Aguiló han aconseguit agrupar tots aquests manuscrits que en aquesta obra que ara veu la llum i que esdevé el cançoner popular mallorquí més antic i del qual no hi havia cap referència fins ara.
Caçons tradicionals d’amor, de camp i festa on hi trobam un llenguatge arcaic i molt ric, però també ple de barbarismes. El gall editor s’ha encarregat de l’edició de l’obra, la qual ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’ajuntament de Santanyí. De fet, la presentació del llibre es celebrarà el pròxim 10 d’abril al Teatre Principal de Santanyí.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare