Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Fa 22 anys publicà "Cábalas con la Guitarra", una guia que consultava fins i tot Paco de Lucía, i ara veu la llum "El laberinto del Ágora"
Gabriel Rosales ocupa un lloc destacat en la història recent de la música a Mallorca. Guitarrista i mestre de guitarristes, morí el 2015. Tocà amb Lluís Llach, Maria del Mar Bonet o Joan Manuel Serrat. Publicà un primer llibre sobre el seu mètode, “Cábalas con la guitarra”, un volum que fins i tot Paco de Lucía tenia per costum consultar. Idò ara, 22 anys més tard, s’ha publicat un segon llibre que recull el seu mestratge, “El Laberinto del Ágora”.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca