Les entitats locals tenen fins al dia 17 de maig per presentar els projectes destinats també a reduir l'escletxa digital, millorar l'eficiència dels funcionaris i desplegar nous serveis digitals
Una funcionària a les oficines del Consell de Menorca a Maó (Foto d'arxiu)
132El Govern central destinarà tres milions d’euros a la digitalització d’entitats locals, unes ajudes que avui sortiran publicades al Butlletí Oficial de l’Estat i que s’adrecen als consells insulars. És la tercera convocatòria de la subvenció, que es repartirà en funció de la població de cada illa. Els consells tenen fins al dia 17 de maig per presentar els projectes, que han de ser destinats a fer més accessibles els serveis públics digitals, reduir l’escletxa digital, millorar l’eficiència dels funcionaris i desplegar nous serveis digitals. L’any passat, l’arxipèlag va rebre 4,2 milions en la segona convocatòria, provinents de fons europeus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura