Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

La Unitat d'Emergència Social de Vila tampoc atura i atén 15 persones que viuen en infrahabitatges o vehicles
Creu Roja Eivissa està ajudant més d’un miler de persones aquest agost. Durant l’Estat d’Alarma la xifra d’usuaris sobrepassà els 1.500. L’ONG explica que ja no hi ha un perfil de demandant del servei, i que qualsevol ciutadà es pot veure en la necessitat de sol·licitar-lo per la inestabilitat econòmica del moment.
Més de 450 famílies reben ajuda de Creu Roja Eivissa aquest agost. Una xifra que quadruplica els usuaris d’ara fa un any. Unes dades que arribaren al seu punt màxim, amb 650 famílies, durant l’Estat d’Alarma.
Tampoc atura la Unitat d’Emergència Social de Vila. Actualment atén 15 persones que viuen en infrahabitatges o vehicles.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta