Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'operatiu esperava començar avui migdia la perforació del túnel vertical
Es torben les feines de rescat de Julen, l’infant que va caure diumenge en un pou de Totalán, a Màlaga, per l’aparició de pissarra i roca dura. L’operatiu ha ajornat l’excavació del túnel vertical que s’havia de fer avui migdia per poder arribar al lloc on es pensa que és el menut.
Els moviments de terra d’instal·lar-hi la plataforma necessària per dur a terme la perforació de la galeria continuen però ho fan a un ritme més lent del previst per la dificultat que suposa perforar la pissarra. A totes les dificultats, s’hi suma també el risc de pluja.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €