Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Rússia ha rebut garanties que Kíiv no utilitzarà el corredor d'exportació de gra amb finalitats militars
Rússia ha donat el seu consentiment per reactivar l’acord d’exportació de cereals des d’Ucraïna. El Ministeri de Defensa rus ha afirmat aquest dimecres que les autoritats ucraïneses han fet arribar garanties, a través de l’ONU i de Turquia, que Kíiv no utilitzarà el corredor d’exportació de gra amb finalitats militars.
Segons les autoritats russes, això permetrà reprendre les sortides dels vaixells, segons les condicions pactades al juliol amb la mediació de les Nacions Unides i d’Ankara.
Rússia va suspendre l’acord en protesta per l’atac amb drons a la seva flota militar a Sebastòpol, dissabte passat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061