Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Obté llicència per a construir els primer 12 immobles adossats dels 28 projectats el 2007
Imatge extreta de Google Maps, feta l'octubre de l'any 2022. / GOOGLE MAPS
384Es reactiva la promoció immobiliària de sa Coma 17 anys després. Ciutadella atorgarà aquest dimecres la llicència per reiniciar les obres d’aquest gran edifici a mig construir i en estat d’abandó, símbol de la crisi immobiliària del 2008.
Un inversor català es va fer amb aquest actiu, fins aleshores en mans de Solvia, la immobiliària de Banc Sabadell, ara fa 6 anys. Després de superar tots els tràmits burocràtics, reprendrà la construcció de la primera fase del projecte, ja iniciada, i que consisteix en 12 cases adossades. La Junta de Govern municipal donarà aquest dimecres la pertinent llicència urbanística. En cas que la comercialització d’aquests immobles sigui satisfactòria, es podria executar la resta del projecte, que es manté pràcticament igual que el del 2007, i que preveia un total de 28 cases.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles