món
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha reanimat la incertesa davant noves negociacions comercials amb la Xina.
En un missatge a Twitter ha assenyalat que el país asiàtic pretén arribar a un acord comercial, però ha qüestionat si ell mateix ho vol, tot i declarar després que les negociacions estan anant bé. El mandatari nord-americà té previst per aquest divendres una reunió amb el viceprimer ministre xinès, Liu He, a la Casa Blanca.
La cita es produirà tot just una setmana abans que entri en vigor la pujada dels aranzels a les importacions xineses.
Cercador |
Von der Leyen assegura que la Unió Europea ha adquirit més vacunes de les que necessita per abastir als Estats...
Merz, Röttgen i Laschet aspiren a succeir Merkel al capdavant de la CDU
Els comicis legislatius seran dia 22 de maig i, les eleccions presidencials, en canvi, se celebraran el 31 de juliol
El Govern dels Països Baixos va obligar a nombroses famílies, principalment d'origen migratori, a retornar de manera retroactiva els diners percebuts durant anys