Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
La promotora ha demanat una reducció de la parcel·lació per fer el projecte més viable i l'Ajuntament hi ha consentit
L’Ajuntament de Consell ha aprovat una Modificació puntual de les Normes Subsidiàries per donar llum verda a un projecte de construcció d’habitatges. La promotora ha demanat una reducció de la parcel·lació per fer el projecte més viable. Dels 99 habitatges que s’hi poden construir, passaran a ser 23. Els terrenys on es volen construir els habitatges, són una de les 6 unitats d’actuació previstes per a creixement urbanístic.
Ubicats entre els carrers Vicari Pere Joan Gaià i Metge Anoti Morei, l’any 97 s’hi va projectar una urbanització, però l’empresa promotora no va arribar a executar-la mai per falta de capital. Ara han demanat una reducció de la tipologia per fer-la més viable. L’Ajuntament hi ha votat a favor perquè s’adapta més al model de poble que volen.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància