Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Tot i que hi ha més conscienciació, l'associació Can Gossos ha rebut enguany 350 cans
S’ha celebrat a Eivissa la jornada de conscienciació Adopta de Manera Responsable. Està organitzada pel Centre de Protecció Animal de sa Coma, i han participat associacions protectores d’animals que col·laboren amb el centre.
Des de l’Ajuntament d’Eivissa asseguren que aquest any han arribat menys cans abandonats a sa Coma. Creuen que a poc a poc la gent va adquirint consciència a l’hora d’adquirir una mascota però encara queda molt per fer.
Per exemple, l’associació Can Gossos n’ha rebut enguany 350 als quals han cercat o n’estan cercant nous amos. Alguns aspirants s’han acostat al Passeig de Vara de Rey, on s’ha celebrat la jornada.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya