La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Una reducció que cerca, segons Cort, oferir preus assequibles en aparcaments perifèrics per afavorir els desplaçaments a peu, amb bicicleta o transport públic al centre de Ciutat
/ Ajuntament de Palma.
16El consell d’administració de la Societat Municipal d’Aparcaments ha aprovat una tarifa màxima diària de cinc euros en els aparcaments situats al carrer de Manacor, de Santa Pagesa i sa Riera. La reducció suposa, d’acord amb l’Ajuntament de Palma, un estalvi de fins a 10 euros per dia per a aquells usuaris que utilitzin l’aparcament durant un dia en aquestes tres instal·lacions, que fins ara costaven 15 euros diaris.
Es tracta d’una reducció de gairebé un 70%, que té com a objectiu oferir preus assequibles en aparcaments perifèrics i, afavorir, així, els desplaçaments a peu, amb bicicleta o a través les línies de bus de l’EMT de Palma fins al centre de la ciutat.
La tarifa de rotació d’aquests tres aparcaments perifèrics es manté en 1,30 euros cada hora. D’aquesta manera, per una estada de més de quatre hores diàries, els conductors pagaran la tarifa màxima diària.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta