La ciutat d’Eivissa disposarà de 350 places noves d’aparcament gratuïtes aquesta temporada. Les obres al pàrquing de sa Joveria per millorar-ne l’enllumenat, les ombres i per arreglar-ne la superfície ja estan en marxa.
Una remodelació que es farà a la perifèria del nucli urbà i amb què es milloraran un total de 1.600 places d’aparcament, de les quals 350 seran de nova creació.
Es posaran barreres de control d’accés, es millorarà l’enllumenat, es faran més zones d’ombra i es condicionarà la superfície de la zona. A més, hi haurà aparcaments de mobilitat reduïda a tots els pàrquings. Unes feines que els usuaris consideren molt necessàries.
Aquestes feines tenen un període d’execució de quatre mesos i costaran un milió dos-cents mil euros, finançats per l’impost de turisme sostenible.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.