En canvi, continua tancada la platja de s'Arenal de Llucmajor després de tancar-se dissabte per vessament d'aigües mixtes
236
Reobre al bany la platja de Cala Marçal, a Portocolom, després d’estar tancada des d’aquest diumenge per vessament d’aigües fecals. En canvi, continua tancada la platja de s’Arenal de Llucmajor després de tancar-se dissabte per vessament d’aigües mixtes, i les analítiques fetes avui indiquen que la qualitat de l’aigua encara no és òptima. Banyar-s’hi continua prohibit, com a mínim, durant tota aquesta jornada.
A Eivissa, l’Ajuntament espera poder reobrir dimarts la platja de ses Figueretes al bany, una altra de les platges que també va ser tancada per vessaments. Estan pendents de les mostres d’aigua que s’han agafat avui dilluns, els resultats de les quals es coneixeran demà al matí. En qualsevol cas, els darrers resultats pareix que són millors, ja que hi ha menys presència de bacteris que el primer dia, quan es va tancar la platja als banyistes.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals