A partir de demà dijous l’accés a urgències de l’Hospital de Manacor ja estarà obert al trànsit. Des de fa un any, les obres d’ampliació de l’hospital havien obligat a tancar l’entrada principal de tal manera que tant les ambulàncies com els cotxes particulars podran arribar directament a la porta d’urgències des de la carretera d’Alcúdia. Això després que hagin acabat les obres d’ampliació de l’hospital, que ha consistit a engrandir l’àrea d’urgències i habilitat una unitat per fer proves de ressonància magnètica. S’han construït dues plantes noves de 500 metres quadrats cada una amb un cost de 2 milions 300 mil euros.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa