El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La justícia nord-americana manté els 18 càrrecs d'espionatge i intrusió informàtica, però ha ampliat les seves acusacions
El fundador de Wikileaks, Julian Assange, afronta des d’avui la segona part del seu judici d’extradició als Estats Units. La justícia nord-americana manté els 18 càrrecs d’espionatge i intrusió informàtica, però ha ampliat les seves acusacions contra Assange per reclamar la seva entrega. Aquestes imputacions li podrien comportar penes de fins a 175 anys de presó, en cas de ser jutjat en territori estatunidenc.
Assange s’ha personat davant el Tribunal Penal londinenc d’Old Bailey, on ha estat traslladat des del centre d’alta seguretat de Belmarsh, on es troba reclòs en presó preventiva.
El procés, que va començar el 24 de febrer, va quedar posposat fins ara per la pandèmia.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle