Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Dels 24 pescadors que anaven abord, tres han estat rescatats amb vida i s'han recuperat els cadàvers d'altres 10
La recerca se centra al voltant de la zona del naufragi, a unes 250 milles de la costa de l’illa canadenca de Terranova. Ones d’entre 5 i 6 metres i vents de més de 25 nusos compliquen les tasques de recerca dels 11 tripulants del Villa de Pitanxo que encara es troben desapareguts. A l’operatiu de recerca a la zona, coordinat pel vaixell canadenc Cygnus, s’han afegit diversos pesquers de la cooperativa d’armadors gallecs que es trobaven a la zona, a més d’alguns mitjans aeris.
De moment s’han rescatat 10 cadàvers i 3 persones amb vida, que són un tripulant original de Ghana, el patró del pesquer Juan Marín i el seu nebot, ambdós de Cangas. Veïns i pescadors del municipi gallec, consternats pel naufragi, parlen del patró com un pescador molt experimentat.
Aferrats al fil d’esperança de poder recuperar més supervivents del naufragi, ja es pot confirmar que es tracta d’una de les tragèdies més importants del sector pesquer espanyol de les darreres dècades.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres