Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
"És essencial que retirem tot el combustible possible abans que torni a venir l'estiu", explica Tomeu Llabrés, gerent de l'Ibanat
Ara que ha acabat la punta de l’època d’alt risc d’incendis, les brigades de l’Ibanat reprendran les feines per retirar les branques i els troncs que encara queden a la Serra, després del temporal Juliette del passat mes de febrer. “Hem de tenir-ho tot net abans que torni l’estiu, perquè es pot calar foc, hi ha molt de combustible”, explica Tomeu Llabrés, gerent de l’Ibanat.
S’actuarà a les comunes de Caimari i Bunyola, a Escoarca, a Menut, a Binifaldó i a Formentor. “Triturarem les branques i llevarem els troncs. El combustible que quedi en terra es biodegradarà i serà compost per al sòl”, diu Llabrés.
Les feines acabaran el febrer o el març de l’any que ve. “Arribarem fins on puguem. Hi ha zones de muntanya on no poden entrar les màquines feixugues, i els efectius hauran de fer-ho a màquines lleugeres”, en paraules del gerent.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal