Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La portaveu parlamentària socialista, Adriana Lastra, s'ha reunit amb el diputat del BNG, Néstor Rego, al Congrés dels Diputats
El PSOE reprèn aquest dilluns els contactes amb partits per sumar suports per a la investidura de Pedro Sánchez i el govern de coalició amb Unides Podem.
La portaveu parlamentària socialista, Adriana Lastra, s’ha reunit amb el diputat del BNG, Néstor Rego, al Congrés dels Diputats. El partit gallec encara no ha decidit quin serà el seu vot, però ha avisat que estarà condicionat pel compliment de l’anomenada “agenda gallega”.
Podem ha anuciat que preguntarà en els seus inscrits si avalen entrar en el Govern de coalició amb el PSOE. La votació telemàtica se celebrarà entre els dies 23 i 26 de novembre. Carmen Calvo, per la seva banda, ha demanat responsabilitat a totes les forces que han obtingut representació per fer possible la formació de Govern.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat