Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
S'han reprès una setmana després que la resta de les obres de Formentera
                            
                            Els treballadors de l’avinguda de Joan Castelló i Guasch han tornat a la feina. Ho han fet una setmana després que la resta de les obres de l’illa que van reiniciar-se dimarts passat. El Consell de Formentera va veure la tornada a la feina de les activitats no essencials com una mesura precipitada.
A primera hora del matí no tots els treballadors tenien mascaretes. En la majoria dels punts estaven exhaurides i és tasca difícil trobar-ne. Aquest fet, però, s’ha solucionat al cap de poques hores. Recordem que tots els qui s’han reincorporat al seu lloc de feina han de seguir les mesures de prevenció, portar mascareta i respectar la distància de seguretat.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes