Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La naviliera destaca que es va ocupar el 15 per cent de la capacitat de l'embarcació
Anit passada es va reprendre el trajecte de les deu i mitja d’Eivissa a Formentera amb bons resultats, es va ocupar el 15 per cent de la capacitat de l’embarcació i per tant es cobreixen les despeses, segons apunta la naviliera. Destaquen també que va ser el primer dia, així que s’ha d’esperar per a fer una avaluació, i que tenen el compromís del Govern d’estudiar com compensar-los en cas que el servei resulti deficitari.
El primer d’octubre es va eliminar aquest trajecte i residents a Formentera que estudien o treballen a Eivissa valoren molt positivament que s’hagi recuperat.
La Llei de Transport Marítim fixa un viatge a les 6 i mitja del matí i un altre a les nou i mitja de la nit, i de moment la naviliera Trasmapi ha endarrerit en una hora el trajecte després d’arribar a un acord amb el Govern.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys