L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El jove, de 21 anys, ha de passar una avaluació psicològica per determinar si pateix algun tipus de trastorn
Es retarda el pas a disposició judicial del detingut per, presumptament, violar una dona i calar foc a ca seva, a Palma.
El jove, de 21 anys, ha de passar una avaluació psicològica per determinar si pateix algun tipus de trastorn. Mentrestrant, espera a ser interrogat per la Policia Nacional a l’àrea de detinguts de l’Hospital de Son Espases.
L’home va ser arrestat dissabte, 4 dies després del succés. Va ser enregistrat per les càmeres de seguretat d’un caixer on va treure doblers, just després de robar una targeta de crèdit a la víctima.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues