Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El nombre de contagiats ja frega els 21 milions
Al tot el món ja s’han superat les 750.000 víctimes mortals per la COVID-19, segons el recompte de la Universitat Johns Hopkins. El nombre de contagiats ja frega els 21 milions, només tres dies després d’haver superat el llindar dels 20 milions.
Per països, el que té el nombre de contagis més elevat són els Estats Units amb més de 5,2 millions, seguit pel Brasil amb més de 3,2 milions de casos positius i l’Índia que s’acosta als 2 milions i mig.
Mentrestant, el govern de Nova Zelanda estendrà el confinament a la ciutat d’Auckland, la més poblada del país, després de detectar-s’hi un brót que ja suma 29 contagis locals. Això després que el país aconseguís encadenar 102 dies seguits sense contagis.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
L'operació militar ha començat de matinada i ha comptat amb mitjans aeris i terrestres