Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Es preveu que a final d'any hi hagin passat un milenar de malalts i acompanyants
Les habitacions de l’hostatgeria de Son Espases estan ocupades gairebé al 100% pels pacients i acompanyants de malalts menorquins i de les Pitiüses que s’han de desplaçar a Mallorca per rebre els seus tractaments. Aquestes són les primeres dades d’ocupació de la residència quan està a punt de complir-se un any de la seva ampliació.
L’increment d’estades a Son Espases ha fet que l’ocupació de malalts de Menorca i les Pitiüses a Can Granada baixi a la meitat, que fins fa dos anys era l’única oferta d’allotjament.
L’entrada del servei de radioteràpia a Menorca i Eivissa ha reduït el nombre de desplaçaments. Hi ha un centenar de pacients menorquins que ja no necessiten ser atesos a Mallorca.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata