Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

També augmenta la vitrificació, en gran part perquè s'ha pres consciència de la importància de l'edat
Amb un any s’han triplicat les analítiques genètiques d’embrions a Mallorca. Són dades de l’Institut Valencià d’Infertilitat amb seu a Palma. També augmenta la congelació d’òvuls. L’edat continua sent el factor més important a l’hora de realitzar aquest tipus de proves.
L’any 2017 l’IVI a Mallorca analitzà 138 embrions de pacients per saber si algunes malalties que patien de manera hereditària les podien transmetre als seus fills. L’any 2018 han arribat a analitzar-ne fins a 486. Ha augmentat més d’un 300%.
Així també augmenta la vitrificació. Un 85% dels òvuls congelats que s’han descongelat ha sobreviscut. Quasi un 60% ha acabat en embaràs. En gran part perquè s’ha pres consciència de la importància de l’edat.
I ja no només afecta les dones. Segons els experts, la qualitat del semen de cada vegada és més baixa i són els homes qui acudeixen a les consultes.
A Son Llàtzer des del 2007 tenen una Unitat de Reproducció Humana on es realitzen aquest tipus de pràctiques. A Son Espases també. Ambdós casos, però, sempre baix prescripció mèdica.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat