Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Un projecte que ara mateix rep el suport de "la Incubadora", una iniciativa de l'Escola de Cinematografia i Audiovisual de la Comunitat de Madrid
Carlota Bujosa es troba en ple procés de desenvolupament del seu primer llargmetratge. Una pel·lícula que, diu, estarà plena de joc i surrealisme. Reconstrueix un record de la seva tieta, que va ser present a un segrest d’un vol entre Barcelona i Palma l’any 1977.
“¿Es usted secuestrable?“, produïda per Mansalva Films, és una de les cinc obres que enguany han estat seleccionades en la nova edició del projecte “la Incubadora”. Una iniciativa de l’Escola de Cinematografia i Audiovisual de la Comunitat de Madrid que serveix de trampolí als productors emergents.
Tot i que encara no sap quina serà la projecció internacional de la seva nova pel·lícula, la cineasta mallorquina sí que té clar el fil conductor de les seves creacions: les arrels. Amb el curtmetratge “Bubota“, que va guanyar el Festival de Cinema de Menorca, va viatjar a la seva infantesa, i ara en prepara un altre titulat “Oasis“, que indagarà en el seu poble i la seva relació amb el camp.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge