Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Tres grups inversors estrangers hi estan interessats
El de Pollença és un dels més de vint de camps de golf que hi ha a l’illa de Mallorca i està a la venda des de ja fa gairebé 4 anys. El preu de sortida: 7 milions i mig d’euros.
La llicència per a la construcció de l’hotel es va atorgar al 2007, coincidint amb l’inici de la crisi econòmica. Els antics propietaris no aconseguiren el crèdit per tirar endavant el projecte i hagueren de recórrer al concurs de creditors. La renovació d’aquesta llicència és clau per als inversors.
No hi ha encara comprador però sí interessats, tots ells estrangers: un grup inversor britànic i altres dos d’escandinaus.
De moment, cap dels grups inversors interessats no ha posat cap emperò a mantenir la plantilla actual del camp de golf de Pollença: un total de 10 treballadors.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut