Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Rollán participa a Palma en la Conferència de Presidents de Parlaments Autonòmics
El president del Senat, Pedro Rollán, reclama als diferents agents polítics una actuació “ràpida” per donar resposta als problemes d’accés a l’habitatge, especialment dels joves, al nostre país. En aquest sentit, Rollán s’ha mostrat contundent a IB3 Notícies: “És absolutament vergonyós que hi hagi joves que visquin dins una tenda de campanya, dins una furgoneta o que durant l’estiu inclús lloguin una terrassa per posar un matalàs inflable”.
“Avui dia compartir quatre o cinc joves un habitatge és una missió impossible. No podem consentir que els nostres joves visquin pitjor que els seus pares o padrins”, ha explicat Pedro Rollán, que en aquest aspecte ha reclamat a les formacions polítiques que facin una “reflexió serena però ràpida” i que “és necessari posar sòl a disposició, eliminar traves burocràtiques, generar seguretat jurídica i evitar que hi hagi habitatges en desús per por que siguin ocupats”.
Pedro Rollán diu que ja “existeix un diagnòstic (sobre el problema d’accés a l’habitatge) i ara s’ha d’aterrar el diagnòstic al terreny de joc. No podem anar cap a un conflicte generacional en el qual els joves percebin que tenen menys possibilitats de les que han tengut els seus pares o padrins”.
Pedro Rollán participa aquest divendres a Palma en la Conferència de Presidents de Parlaments Autonòmics d’Espanya que se celebra al Parlament de les Illes Balears.

Fotografia de la reunió de la Conferència de Presidents dels Parlaments Autonòmics d’Espanya. Foto: COPREPA
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari