Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Per primera vegada dos equips de gimnàstica rítmica de les Illes Balears competiran a la màxima categoria de la Lliga Iberdrola
Per primera vegada, dos equips de gimnàstica rítmica de les Illes Balears competiran a la màxima categoria: a la Primera divisió de la Lliga Iberdrola. Hem estat amb les entrenadores i amb dues de les gimnastes després dels seus històrics ascensos. I el primer que reconeixen és que ha estat un ascens inesperat, que ha suposat una gran alegria compartida.
Neus Muñoz i Jéssica Hermoso, entrenadores respectivament del Club Gimnàstica Rítmica Es Vinyet i de l’Sport Rítmic de Llucmajor, reconeixem la dificultat d’aquest èxit, i el que suposarà també de cara a l’any que ve. Per a les andritxoles, que varen acabar la temporada en primera posició, suposa el seu primer ascens a la màxima categoria. Per a les de Llucmajor, és un retorn.
Dos clubs humils que competiran amb les millors gimnastes del país. Perquè elles també ho són. Per part d’Es Vinyet, han participat en aquest ascens les germanes Isla i Telma Bennàsar, les també germanes Blanca i Clàudia Forteza, Carlotta Fulignati, Anna Guerrero i Julia Pérez. Per a l’Sport Rítmic han aconseguit l’ascens Jasmine Fernández, Ayelen Pirechorowicz, Martina Mikova i Berta Miquel.
Aquesta plaça a la primera divisió és el premi a l’esforç i la constància d’unes esportistes que dediquen la seva vida a la gimnàstica. Un sacrifici que paga la pena, perquè ara són de Primera Divisió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera