Controlat l’incendi forestal a la Tramuntana, al terme de Puigpunyent, després de cremar 2,5 hectàrees
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
Enguany, es farà un concurs d'idees per fer el projecte definitiu i començar les obres el 2026
Poc queda ja del que va ser un cinema mític: el Metropolitan. Els espais per a cartells fa anys que no anuncien aventures i les lletres han anat perdent els llums de neó. L’edifici passarà a la història el 2026.
L’Ajuntament de Palma esbucarà el cinema per fer-hi un edifici que podrà créixer fins a 6 altures i que acollirà espais socioculturals. Durant el 2025 es farà un concurs d’idees per fer el projecte definitiu, però en qualsevol cas inclourà una unitat bàsica de salut, una escoleta i equipaments del barri que actualment estan en locals de lloguer, com la biblioteca, el casal del barri i l’oficina d’atenció ciutadana.
Està previst també un aparcament soterrat d’entre dues i quatre plantes. Tot plegat, reivindicacions històriques d’un barri, Pere Garau, de més de 28.000 habitants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern