Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Un concurs d'idees, impulsat per l'Autoritat Portuària, integrarà el port a la ciutat
Esbuquen el segon edifici del contramoll-mollet del Port de Palma. El primer edifici ja es va esbucar al març. La petita església de Sant Elm és testimoni de les obres que transformaran aquest espai i li donaran més protagonisme. Per esbucar-lo, han estat necessàries unes tisores de demolició. A més, s’ha fet servir una gran cortina per mitigar la pols en suspensió i aigua propulsada amb mànegues.
Les obres duraran, previsiblement, quatre mesos en total. Durant el procés d’enderrocament, se separen els materials de runa per al seu posterior reciclatge i el material d’obra es reutilitzarà en farciments en el mateix port de Palma.
Un concurs d’idees, impulsat per l’Autoritat Portuària, decidirà una nova ordenació d’aquesta zona, per integrar el port a la ciutat. Les obres estan pressupostades en 328.000 euros.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata