La central alemanya va tancar el 31 de desembre i serà substituida per una estació d'electricitat verda
La planta d’energia nuclear situada a Philippsburg, a l’Estat alemany de Baden-Wurtemberg, al sud-est del país ja és història. Va tancar definitivament el passat 31 de desembre i avui les seves dues torres de refredament, d’uns 150 metres d’alçada, han estat demolides de manera controlada.
Les 32.500 tones d’enderrocs en què han quedat seran reciclades i es reutilitzaran en la construcció d’una estació transformadora per al transport d’electricitat verda des del nord d’Alemanya, que es fa al mateix espai.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració