La central alemanya va tancar el 31 de desembre i serà substituida per una estació d'electricitat verda
La planta d’energia nuclear situada a Philippsburg, a l’Estat alemany de Baden-Wurtemberg, al sud-est del país ja és història. Va tancar definitivament el passat 31 de desembre i avui les seves dues torres de refredament, d’uns 150 metres d’alçada, han estat demolides de manera controlada.
Les 32.500 tones d’enderrocs en què han quedat seran reciclades i es reutilitzaran en la construcció d’una estació transformadora per al transport d’electricitat verda des del nord d’Alemanya, que es fa al mateix espai.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un delegació d'Andbank acaba d'obrir una oficina a Palma, en recerca de clients que hi obrin comptes a partir del mig milió d'euros
Miquel Gual ha formalitzat la compra del 75 % de l'embotelladora