Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Fa una setmana que espera davant de Malta port per atracar
Una voluntària del Sea Eye 'Alan Kurdi'. /Fabian Einz-Sea Eye org
42Alerta pels 64 immigrants rescatats, entre les quals, un infant i un nadó, pel vaixell Alan Kurdi fa una setmana a les costes líbies. L’ONG alemanya Sea Eye ha advertit que escasseja l’aigua i el menjar i que la majoria han de dormir a la coberta exposats al vent i el fred.
Va fer un primer intent d’atracar a Malta però les males condicions meteorològiques no ho van permetre. Després es va dirigir a Lampedusa, Itàlia. Ara per ara, el vaixell roman en aigües internacionals després que el ministre d’interior italià, Mateo Salvini, es negàs a permetre que atracàs a cap port del país.
Entre els migrants hi ha un infant, un nadó i una dona embarassada. Una dona va haver de ser traslladada ahir pel seu mal estat de salut.
La política migratòria d’Itàlia deixa l’Alan Kurdi sense poder evacuar dues famílies migrants
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç