Cisternes flexibles quan no es pot construir en rústic
És la solució que s'aporta a Menorca davant la manca d'aigua
El conseller anuncia el restabliment del servei, interromput fa un any, i es compromet a allargar el contracte per no deixar desatesos els alumnes afectats
El conseller d’Educació, Martí March, ha anunciat en el Parlament que dilluns que ve dia 16 s’incorporaran els dos fisioterapeutes que hi manquen des de fa un any a les aules de Menorca: un per atendre les escoles de Ciutadella i l’altre, a la zona centre. Amb aquests dos professionals i el tercer que ja està en plantilla al col·legi Verge del Carme de Maó, el conseller creu que es podrà donar resposta a l’atenció que requereixen els alumnes amb necessitats educatives especials de Menorca. Del que es tracta ara, ha dit, és d’allargar el contracte als dos nous fisioterapeutes dels 6 mesos actuals a un any per així consolidar la plaça.
El diputat Juan Manuel Lafuente (PP) ha qüestionat que s’hagi tardat en trobar-hi una solució perquè alguns dels candidats no tenien el títol de català. Però March ho ha rebutjat i ha garantit que el coneixement del català no ha influït, “és pura demagògia”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la solució que s'aporta a Menorca davant la manca d'aigua
La crema sense control de pneumàtics i fems obliga l'escola a dessallotjar les pistes esportives per protegir els infants
La normativa ha agafat per sorpresa alguns visitants de Formentera