Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els balears que viatgen ho fan a capitals europees i també destinacions nacionals
Les classes avui acaben a les 12 hores. Els nins comencen els seus 11 dies de vacances. Mentre que a l’estiu existeixen cursets o colònies per poder tenir els infants entretinguts mentre els pares fan feina, des de FAPA afirmen que per Pasqua l’oferta d’oci és molt reduïda. Els horaris laborals de molts de pares i mares no són compatibles i han de cercar l’ajuda dels padrins.
Les capitals europees amb vol directe, Londres, París i Roma, com també Galícia i Andalusia són les destinacions més demandades pels balears que viatgen aquestes festes. Altres aprofiten Pasqua per retrobar-se amb la família.
Des de l’agrupació Empresarial d’Agències de Viatge de Balears, AVIBA, el seu president, Antoni Abrines, afirma que els viatges a la neu també s’han venut molt bé. Això sí a darrera hora per mor de les condicions climatològiques. Diuen també que els balears que viatgen enguany no miren tant el preu.
Aquest és un pont molt demanat pels ciutadans de les Illes Balears, ja que el d’agost cau en plena temporada i molts ja no poden viatjar per qüestions laborals.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat