Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Han hagut d'ampliar el termini perquè encara no han assolit l'aprovació definitiva de la modificació urbanística
Son Massip, en el vessant nord del Puig d’en Galileu, té la meitat dels solars de la urbanització sense construir. Fa dos anys el consistori va iniciar la modificació puntual del planejament urbanístic per prohibir la segregació dels terrenys. Ara ha acabat el termini i s’ha hagut d’ampliar perquè no tenen el vistiplau de Medi Ambient i no poden assolir-ne l’aprovació definitiva.
Encara que la variació afecta sòl urbà, aquests estan ubicats o rodejats de zones protegides, de gran valor ambiental i tenen diverses figures de protecció.
Un altre dels punts que continua pendent de resoldre’s, és el canvi d’ús d’aquest solar municipal per habilitar-lo com a aparcament públic, i que és el punt de sortida a una zona d’excursionisme. Medi Ambient va sol·licitar un estudi sobre la pressió de l’augment de visitants que suposa en hàbitats i espais de la Xarxa Natura 2000.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13