Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Les seves obres han estat traduïdes a més de trenta idiomes
Siri Hustvedt en una imatge d'arxiu. / EFE
207La novel·lista, assagista, poetessa i estudiosa feminista estatunidenca Siri Hustvedt ha estat guardonada avui dimecres amb el Premi Princesa d’Astúries de les Lletres 2019.
El jurat l’ha triada per la seva valentia i per plasmar els seus coneixements científics a la literatura. Nascuda a Minnesota el 1955, és autora de diversos ‘best sellers’ com “L’estiu sense homes”, “Tot quant vaig estimar”, “La dona tremolosa” i “Elegia per a un americà”, que va suposar la seva consagració com a escriptora, i les seves obres han estat traduïdes a més de trenta idiomes.
En l’àmbit personal, està casada amb el novel·lista Paul Auster, guanyador del Príncep Astúries de les Lletres el 2006, i és mare de la cantant Sophie Auster.
Aquest guardó és el cinquè a fallar-se dels vuit premis que anualment concedeix la Fundació Princesa d’Astúries, després del de les Arts, concedit al dramaturg Peter Brook; Comunicació i Humanitats, al Museu del Prado; Cooperació Internacional, a l’educador Salman Khan i el seu Khan Academy, i Esports, a l’esquiadora Lindsey Vonn.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores