Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
L'escultor i mecànic naval Miquel Fuster exposa 'Latitud Nord' a la Galeria Dionnís Bennàssar de Pollença
                            L’escultura és fixa, immòbil. El moviment s’amaga en les seves formes, les seves línies, el seu perfil. I pot transportar-te, i dur-te a navegar per la mar.
Miquel Fuster treballa el ferro corten. Un tipus d’acer que té més carboni que el ferro convencional i que impedeix que el rovell hi penetri.
“Jo sóc mecànic naval, i des de petit he estat en contacte amb la mar”, explica Fuster sobre la seva font d’inspiració.
Així, l’escultor genera grans volums, on també hi ha lloc pel buit. Amb línies corbes, i altres rompudes en perfils rectes. Amb una essència ferma, i alhora vibrant.
“Parteixen de dibuixos i de plantilles, he incorporat escultura de petit i gran format, murals que no havia exposat mai, escultures mòbils”, diu Fuster sobre la seva obra.
Podeu visitar ‘Latitud Nord’ fins a mitjans del mes d’octubre, a la Galeria Dionís Bennàssar de Pollença. Una exposició que et fa sentir que ets navegant.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes