Enguany ha començat la segona promoció de la branca Social
Laura és exalumna de la primera promoció dels estudis socials d’Esment Escola Professional. Va començar la seva vida laboral fent de cambrera, però un dia va fer un pensament i va trobar aquest curs. Ara, fa feina dins un habitatge supervisat amb 10 usuaris amb necessitats de suport. Però per arribar fins aquí, ha fet les seves pràctiques sota la supervisió d’un tutor.
Esment Escola Professional té dos tipus de formació: la dels menors de 30 anys a la branca d’hoteleria i a la branca social; i la formació adaptada, que és la dels alumnes amb necessitats de suport. El 90% dels alumnes de l’FP Dual dels menors de 30 anys, han trobat feina després de la formació. D’aquests, el 71%, n’ha trobat dins la mateixa empresa en què feren les pràctiques.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys