Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Alemanya es farà càrrec de les despeses de l'entrega
Pedro Sánchez i Angela Merkel han acordat que Espanya acollirà els migrants que arribin al país germànic a través de la frontera amb Baviera. L’acord implica que serà Alemanya qui es farà càrrec de les despeses de l’entrega.
A més, la cancellera alemanya s’ha compromès a prestar suport financer i material a Espanya com a frontera exterior de la Unió Europea. És un dels acords al que han arribat a la segona jornada de la Cimera del Consell d’Europa.
Sánchez ha qualificat l’acord de “just” i ha dit que encara queda concretar el nombre de migrants que vendran a Espanya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals