Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Les pretensions algerianes mosseguen una franja del Parc de Cabrera
Espanya i Algèria es reuniran la setmana que ve pel conflicte amb els nous límits de les aigües marítimes que vol atorgar-se Algèria. Les pretensions algerianes se superposen en una àmplia extensió aèria amb la Zona Espanyola i també, fins i tot, envaeixen els límits del Parc Nacional de Cabrera.
La legislació Internacional permet proclamar una Zona Econòmica Exclusiva d’un màxim de 370 quilòmetres al límit de les aigües interiors. Espanya té aquesta Zona Econòmica Exclusiva des de fa mig segle. Algèria aprovà un decret el 2018 per ampliar la seva i això envaeix els límits espanyols. Aleshores, el Govern espanyol ja va mostrar-hi el seu desacord. A més, les pretensions algerianes mosseguen una franja del Parc de Cabrera.
La setmana que ve es produirà la primera reunió entre els dos països per parlar-ne. La Conselleria de Medi Ambient de les Illes mostra preocupació per les intencions d’Algèria. Temen que hi puguin fer prospeccions.
Si Algèria i Espanya no aconsegueixen arribar a un acord, serà un organisme internacional qui decidirà els límits.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat