Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Acabar amb la venda de cotxes contaminants i aconseguir la descarbonització són alguns dels objectius
El Congrés dels Diputats ha aprovat aquest dijous la primera Llei de Canvi Climàtic i Transició Energètica d’Espanya sense el suport del Partit Popular, Vox i Més País.
La nova Llei, que serà efectiva l’endemà de la seva publicació en el Boletín Oficial del Estado, estableix el full de ruta per a acabar amb la venda de cotxes contaminants en 2040, retallar les emissions de gasos contaminants i aconseguir la plena descarbonització.
La vicepresidenta quarta i ministra per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, Teresa Ribera, ha indicat durant la seva intervenció en la cambra baixa que es tracta de “una llei que el país necessitava i imprescindible”.
“Abordem reptes complexos en un moment difícil per a la nostra societat i, no obstant això, és en aquesta mateixa conjuntura on es mostra amb total evidència la urgència de transformar el nostre model de desenvolupament i la nostra forma de vida integrant en ella els criteris de sostenibilitat i resilicencia”, ha dit Ribera.
Pel Grup Parlamentari Popular, Guillermo Mariscal ha apuntat que es tracta d’un “projecte petit i limitatiu que arriba tard perquè al setembre de 2018 presentem la primera proposició de llei de canvi climàtic i vostès la van rebutjar”.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç