Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Una mesura d'Enaire i Eurocontrol que augmentarà la càrrega de feina dels controladors espanyols
Aquest estiu Espanya assumirà entre 150 i 160 vols diaris en l’espai aeri per evitar els retards i congestions que pateixen França, Alemanya o els Països Baixos. Uns mil vols es desviaran cada dia del centre d’Europa per evitar sobrevolar zones saturades, tot i haver de fer major recorregut.
És una de les mesures preses entre ENAIRE i l’Eurocontrol per evitar-hi possibles col·lapses, però que augmentarà la càrrega de feina als controladors aeris espanyols. L’objectiu és evitar que les companyies aèries que han de sobrevolar el centre d’Europa pateixin una hora o hora i mitja de demora.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat