Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Fugat de la justícia des de l'any 1991, va ser detingut fa un mes a Sao Paulo
El Govern d’Espanya ha acordat, a petició de la fiscalia, demanar al Brasil l’extradició de Carlos García Juliá, un dels autors de la matança d’Atocha.
Fugat de la justícia des de l’any 1991, va ser detingut fa un mes a Sao Paulo, després d’una investigació de la Policia Nacional Espanyola. Just ara fa 42 anys, el 24 de gener de 1977, García Julià i altres membres de Falange Espanyola i Fuerza Nueva van entrar a un despatx d’advocats laboralistes i militants del Partit Comunista al Número 55 del Carrer Atocha de Madrid i assesinaren cinc persones i en feriren 4 més.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE