L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'ONU eleva a 5 els morts en les protestes. Tres són menors d'edat
El ministre d’Exteriors, Josep Borrell, ha dit que Espanya ha demanat a l’opositor veneçolà, Leopoldo López que “limiti” les activitats polítiques. López està refugiat a la residència de l’ambaixador espanyol a Veneçuela des que va ser alliberta el passat dimarts pel president encarregat Juan Guaidó de l’arrest domciciliari al que estava sotmès per inicitació a la violència des del mes de juliol.
Josep Borrell ha confirmat que no l’entregarà al règim de Maduro, però assegura que no es permetrà que l’ambaixada “es converteixi en un centre d’activisme polític”. Recordant les compareixences davant de la premsa que López va fer ahir, Borrell ha afirmat que “a partir d’ara això es regularà”.
Borrell ha recordat que Leopoldo López està acollit a la residència de l’ambaixador espanyol en condició d’hoste, no pas d’asilat polític. Per una banda, subratlla, perquè no ho ha demanat. Però també, afegeix, perquè en cas que ho hagués fet, no podria. La legislació espanyola només permet sol·licitar-ho des de territori espanyol.
López ha agraït el gest al govern espanyol i, en una entrevista a l’Agència EFE no ha descartat una eventual intervenció militar per fer fora Nicolás Maduro.
L’atenció se centra ara a l’exèrcit venecolà. Leopoldo López ha assegurat que Nicolás Maduro no conta amb tants suports com pensa. I ha afegit que ha de ser un procès pacífic però contant amb la força del poble i del exèrcit. També ha dit que hi haurà més alçaments i que no tem a la presó. López assegura que durant el seu arrest domiciliari va mentenir reunions amb alts comandaments militars
A les forces armades s’ha dirigit també Maduro. Envoltat de més de 4 mil soldats, ha assegurat que són una poderosa institució en defensa de la nació i els ha exigit que desarmin i arrestin a qui nomena traidors i colpistes.
Encara que amb menor intensitat, els pols segueix al carrer. L’ONU ha elevat a 5 les persones mortes en les protestes. Tres són menors d’edat. Segons la portaveu de l’Oficina de Drets Humans de les Nacions Unides, 239 varen resultar ferides en les marxes de dimarts i dimecres.
Ravina Shamdasani assegura que engunay ja són 49 els manifestants morts en els enfrontaments amb les forces afins al règim xavista.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues