Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El Col·legi d'Infermeria de les Illes organitza la I Jornada Balear de Lactància
Les sis primeres setmanes de vida un 72% dels nadons a Espanya s’alimenten de llet materna exclusivament. Una xifra que cau al 66% als tres mesos i al 47% al mig any. Són dades de l’Associació Espanyola de Pediatria que, a més, situa Espanya a la coa d’Europa en la protecció de la lactància materna.
A Espanya, el permís de maternitat i el de lactància, segons els diferents convenis i de mitjana, arriba als 5 mesos. Un període insuficient i que no cobreix la recomanació de l’Organització Mundial de la Salut que afirma que els infants han d’alimentar-se de llet materna els 6 primers mesos. Els experts afirmen que existeixen molts aspectes a millorar, per exemple, poder alletar a un lloc públic sense tenir por que qualqú et faci fora.
Aquestes són algunes de les conclusions de la I Jornada Balear de Lactància organitzada pel Col·legi d’Infermeria de les Illes Balears.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici