Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El combinat de Luis Enrique supera Cròacia a la pròrroga per 5-3, després que els noranta minuts reglamentaris hagin acabat 3-3
Partit boig a Copenhaguen que ha començat amb aquest gol en pròpia porteria de Pedri després d’una errada incomprensible d’Unai Simón. Després d’uns minuts de desconcert, Espanya ha empatat gràcies al gol de Pablo Sarabia. A la segona part, César Azpilicueta puja a rematar amb tota la fe del món i amb un gran cop de cap fa el 2 a 1. Una remuntada que completa Ferran Torres amb el 3 a 1 després d’una passada en llarg de Pau Torres. Semblava el partit sentenciat, però Croàcia ha aconseguit empatar. Primer amb un gol fantasma d’Orsic que ha donat validesa l’ull de falcó i al minut 92, marca Pasalic. L’exjugador de l’Elx guanya la partida a Pau Torres i fa el 3 a 3 de cap.
Amb l’equip tocat, el que ha fet Unai Simón és salvar la selecció amb grans aturades.
I Morata ha fet el 4 a 3. Gran assistència de Dani Olmo i maniobra de gran jugador de Morata per fer callar les crítiques i classificar Espanya.
Una classificació confirmada per Mikel Oyarzábal, que també aprofita una altra bona assistència de Dani Olmo. Nou anys després, Espanya tornarà a jugar un partit de quarts de final.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants