El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Venç dia 31 d’octubre del 2040 i es desemborsarà el proper 16 de juliol
Imatge d'arxiu.
128Segons publica el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) d’avui, el tresor Públic espanyol ha duit a terme aquest dimarts una emissió sindicada, és a dir, sense subhasta, d’un nou bo a 20 anys per un import de 12.000 milions d’euros. És la primera emissió sindicada de deute d’aquesta durada que ha fet mai en la seva història i, segons dades del mercat, la demanda ha estat de 78.000 milions.
L’organisme dependent del Ministeri d’Afers Econòmics i Transformació Digital va ordenar aquest dilluns a sis bancs (BBVA, Crédit Agricole-CIB, Citi, Goldman Sachs, Morgan Stanley i Natwest Markets) que gestionassin aquesta col·locació entre inversors institucionals, en un moment en què el Govern accelera la seva estratègia de finançament davant l’augment del dèficit derivat de les mesures preses per aturar la pandèmia del coronavirus.
Aquest nou bo venç dia 31 d’octubre del 2040 i es desemborsarà el proper 16 de juliol. La demanda, segons dades del mercat, ha arribat fins als 78.000 milions d’euros. Per tant, la taxa de cobertura (relació entre la demanda i l’oferta) ha estat de 6,5 vegades.
Aquesta no ha estat la primera emissió sindicada del Tresor enguany. És la quarta del 2020 i la tercera des que va començar la pandèmia però, és la primera de la seva història amb deute a 20 anys.
L’anterior emissió sindicada va ser el 22 d’abril, quan va emetre bons a deu anys i captà 15.000 milions d’euros. Llavors la demanda va ser rècord i superà els 96.500 milions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits